Open Kerkendag Oss

In het kort:

Met de thematiek van Pinksteren in het achterhoofd, heeft de gemeente Oss Tweede Pinksterdag uitgekozen als een bijzondere dag om de schoonheid van het religieus erfgoed met inwoners en bezoekers te delen. Het religieus erfgoed is een van de pijlers van het rijke Osse erfgoed, waaraan Oss de nominatie als Erfgoedgemeente van 2019 heeft verdiend.

Opdrachtgever:
Gemeente Oss

Vraag: Ontwikkel een publieks- programma en activatie- campagne voor Open Kerkendag 2019

Onze expertise voor
dit project

  • Netwerk & Alliantie

  • Online Marketing

  • Consultancy merk- management

  • Free Publicity

  • Business Development

  • Offline Marketing

  • Events

1
2
3
4
1

Online campagne
Communicatie Open Kerkendag via social Media

2

Offline marketing
Programma posters op wervende locaties

3

Webomgeving
Wervende online activatiecampagne

4

Branding
Vertaling event naar een merk en pakkend verhaal i.s.m. creatief bureau

In feiten en cijfers

11
deelnemende kerken

3.168
pagina weergaven event

5.400
evenementen bereik op facebook

‘In kort tijdsbestek een mooi evenement neergezet.’

Tom Buitendijk
Pastoor St. Jozefkerk Oss

“Met zijn 31 kerken maakt de gemeente Oss een kerkenvisie waarin het toekomstperspectief van kerken centraal staat.”

Van der Schoot,
Wethouder Gemeente Oss

Sfeer impressie

Samenwerkingspartners

Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!

Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

2 + 2 = ?