Online citymarketing platform 's-Hertogenbosch

In het kort:

De stad ‘s-Hertogenbosch bruist van toeristische- en culturele activiteiten. Positionering als gastvrije en toonaangevende stad op gebied van online marketing was in de aanloop naar het succesvolle themajaar Bosch500 een must. Wij ontwikkelden een wervende centrale bezoekerswebsite en verzorgden de integratie met social media, online campagnes en updates van de centrale database.

Opdrachtgever:
Gemeente ‘s-Hertogenbosch

Vraag: Ontwikkel een bezoekerswebsite met ruimte voor citymarketingcampagnes, koppeling met open data platform en social media

Onze expertise voor
dit project

  • Netwerk & Alliantie

  • Online Marketing

  • Webshop

  • Data Management

  • Free Publicity

  • Business Development

  • Offline marketing

  • Boekingsoffice

  • Merkactivatie

  • Consultancy Merkmanagement

  • Ontsluiten informatie

  • Kwalitatief onthaal

1
2
3
1

Website
Eigentijds en o.b.v. kernwaarden en thema’s van de stad

2

Social Media
Vergroten bereik en publicatie toeristisch aanbod via social media

3

Koppeling dataplatform
Integratie e-commerce mogelijkheden en citymarketing campagnes

In feiten en cijfers

1000.000+

bezoekers website 2019

200+
Boekingen via boekingsengine
in 2019

20.000+
volgers social media
Bezoek Den Bosch/ Bezoekerscentrum

‘Samen met de VVV bouwen we al jaren aan een sterk digitaal vrijetijdsplatform voor Noordoost-Brabant: een partner die met ons meedenkt van concept tot product’

Servia van de Laak

Directeur Insiders

Sfeer impressie

Samenwerkingspartners

Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!

Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

0 + 2 = ?