Merkmanagement Maashorst

In het kort:

De opdrachtgever had een duidelijke ambitie: verhogen van (meerdaags) bezoek en bestedingen. Verleid inwoners en (toeristische) bezoekers tot het ondernemen van een unieke beleving.

Er ontstond een duurzame samenwerking met betrokken overheden, stakeholders: (horeca-)ondernemers, musea, toeristische attracties, culturele instanties, evenementenorganisatoren en diverse (ondernemers)platforms van samenwerkende partijen.

We gebruikten onze database en netwerk, regisseerden opname van het programma via o.a. Visit Brabant. We begeleidden het proces van formulering van USP’s tot kernwaarden van het gebied en vertaalden deze samen met een creatief bureau naar een merk met een pakkend verhaal. We ontwikkelden een attractieve middelenmix, verzorgden branding en merkmanagement. Naast sturing aan conceptontwikkeling van het Oerfestival hadden we de regie over branding en merkmanagement van dit evenement.

Opdrachtgever: Stichting Maashorst in Uitvoering/Programmabureau Maashorst

Vraag: Zorg voor nieuwe positionering en imagoversterking van natuurgebied De Maashorst.

Onze expertise voor
dit project

  • Netwerk & Alliantie

  • Online Marketing

  • Consultancy

  • Travel Trade

  • Free Publicity

  • Business Development

  • Data management

  • Boekingsoffice

  • Offline Marketing

  • Events

  • Merkactivatie

1
2
3
4
5
6
1

Branding
formulering van USP’s tot kernwaarden en deze in samenwerking met een creatief bureau vertalen naar een merk met een pakkend verhaal

2

Merkactivatie
Zichtbaarheid van het merk op pakkende wijze

3

Fietsroute
Route ontwikkeling in combinatie met het ontsluiten van toeristisch aanbod

4

Webomgeving
Attractieve eigentijdse website, SEO-proof

5

Informatiepanelen
Diverse vormen van informatieve en wervende reclamepanelen in het buitengebied

6

Social media
Vergroten bereik en publicatie toeristisch aanbod via social media

In feiten en cijfers

115.000+
bezoekers website 2019
(+47% stijging t.o.v. 2018)

11.000+
Bezoekers evenement Oerfestival
in 2019

3.919
volgers facebook
2019

‘Ons partnership heeft in sneltreinvaart geleid tot het neerzetten van een sterk merk met creatieve brandactivaties die niet alleen bezoekers bereiken, maar ook bewoners blij maken.’

Kelly van Lith
Programmabureau De Maashorst

“De samenwerking en het eenduidige gezicht, zorgde ondermeer voor een uitbreiding van gezamenlijke en (gemeente-)grensoverschrijdende activiteiten, ook na het themajaar.”

Michiel Ytsma
Projectmanager gemeente Landerd

Sfeer impressie

Samenwerkingspartners

Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!

Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
U ontvangt van ons binnen 3 werkdagen een reactie.

1 + 3 = ?