Brabantse Avonturen

In het kort:

Door de ontwikkeling van unieke product-markt combinaties en verkoop ervan via een wervend online platform, wordt het toeristisch aanbod zichtbaar. Bijzondere arrangementen binnen thema’s food, natuurbeleving en cultuurhistorisch erfgoed samen brengen onder een nieuwe paraplu die onafhankelijk van bestemmingen geladen kan worden.

Focus ligt op de groepsmarkt waarbij genieten van elkaar, ervaren van een bijzondere activiteit en de omgeving wordt samengesmolten in een memorabel uitje. Doelmarkt: Gezinnen, vrienden (mannen- en vrouwengroepen) en zakelijk/incentives.

Opdrachtgever:
Productontwikkeling VVV Noordoost-Brabant

Vraag: Thematisering boekbaar aanbod.

Onze expertise voor
dit project

  • Netwerk & Alliantie

  • Online Marketing

  • Data management

  • Webshop

  • Trade Marketing

  • Business Development

  • Boekingsoffice

    1
    2
    3
    1

    Online omgeving

    Arrangementen worden wervend aangeboden en zijn eenvoudig te boeken

    2

    Digitale nieuwsbrief

    Distributie van het aanbod naar relevante mailadressen via een digitale nieuwsbrief

    3

    Social Media

    Distributie van het aanbod via facebook

    In feiten en cijfers

    6.795
    bezoekers website
    2019

    20
    regionale arrangementen

    600+
    verkochte tickets
    2019

    “Dit aanbod is geschikt voor diverse doelgroepen. Laagdrempelig en betaalbaar. Er wordt volop geboekt, ook door kleine gezelschappen of individuele bezoekers.”

    Martine Janissen
    Reserveringen arrangementen VVV

    Sfeer impressie

    Samenwerkingspartners

    Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!

    Meer informatie?
    Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
    Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

    4 + 3 = ?